1. Къде мога да подам заявление за пренасяне на номер?
2. Заплаща ли се нещо при подаване на заявлението за преносимост?
3. Лично ли трябва да подам заявлението за преносимост?
4. Задължително ли е да сключа договор при пренасяне на номер?
5. Възможно ли е пренасяне на повече от един номер?
6. Ако подам заявление за пренасяне за няколко номера и само един от тях не може да бъде пренесен, какво се случва с останалите?
7. Колко време отнема процесът по пренасяне на номера?
8. При какви обстоятелства може да получа отказ за пренасяне на номер от моя настоящ оператор (даряващия оператор)?
9. Възможно ли е да получа отказ за пренасяне от приемащия оператор и при какви обстоятелства?
10. Докато трае процесът по прехвърляне на номера ми, абонат на кой оператор ще бъда? На досегашния или на новия?
11. Ще бъда ли уведомен за датата на пренасяне към GLOBUL и по какъв начин?
12. При новия оператор ще ползвам ли услугите, които съм ползвал преди?
13. Възможно ли е влошаване качество на услугите в деня на пренасяне?
14. Как ще разбирам, че номерът, на който звъня, е пренесен в друга мрежа?