1. Какво е отчетен период и дата на фактуриране?
2. Какво се начислява в първата фактура след активацията на SIM картата?
3. Как ще бъдат отчетени включените минути към абонаментната ми програма след активацията на SIM картата?
4. Как се изчислява месечната абонаментна такса при преминаване от една към друга абонаментна програма?
5. Кога и как мога да премина към друга абонаментна програма?
6. Как ще се фактурират включените минути при промяна на абонаментна програма?
7. Как мога да проверявам текущата си сметка, изразходваните минути/MB от моята абонаментна програма и кредитния си лимит?
8. Актуална ли е информацията за текущата сметка, използвани минути/MB и кредитен лимит при проверка чрез предоставяните от GLOBUL възможности?
9. Как ще бъдат отчетени промоционални минути към абонаментната ми програма?