GLOBUL
 
English
БИЗНЕС КЛИЕНТИ ЧАСТНИ КЛИЕНТИ MYGLOBUL
Начало
Основно съдържание
:: начало > помощ > Предплатена програма b-connect
 

помощ - Предплатена програма b-connect



1. Какво е b-connect?

2. Как се активира SIM карта b-connect?

3. Какво е личен код на клиента?

4. Как да възстановя личния си код, ако съм го изгубил?

5. Какво е b-connect седмичен бонус?

6. Как да си проверя кредит за разговори, налични минути, SMS и MB от пакети, както и въведените предпочетени номера.

7. Как да презаредя кредит (време за разговори)?

8. Мога ли да си презаредя кредит от друг телефон?

9. Как да възстановя PUK кодовете си ако съм ги загубил?

10. Какво да правя при кражба/ загуба на b-connect картата ми?

11. Мога ли да прехвърля наличния си кредит на друга b-connect карта?

12. Мога ли да получа подробна справка за проведените разговори?

13. Може ли да се направи смяна на SIM карта при b-connect?

14. Какъв е периодът на активност на SIM картата, ако не съм презареждал? Колко време е валиден кредитът ми (времето за разговори)?

15. Как мога да закупя допълнителен пакет с минути или SMS?

16. Какво се случва ако имам наличен пакет и си купя друг пакет с минути или SMS?

17. Ако имам налични минути или SMS от пакети и премина към друга тарифа, ще се прехвърлят ли минутите и SMS?

18. Използвам тарифен план b-connect Hello Friends. Кога ползвам преференциалното таксуване към предпочетените номера?

19. За какъв период от време ще използвам преференциалното таксуване на b-connect Hello Friends?

20. Каква цена ще ползвам ако направя две или повече презареждания за 31 дневен период на b-connect Hello Friends?

21. Как да си купя допълнителен пакет с минути или SMS?

22. Какво ще се случи ако вече имам пакет с минути или SMS и закупя нов?

23. Как заплащам за покупката на допълнителен пакет с минути или SMS?

24. Как мога да активирам роуминг на b-connect?

25. Как и къде мога да регистрирам предплатената си карта?


 
За контакти | Кариери | Правни изисквания | GSM и UMTS радио интерфейси Copyright © 2012 GLOBUL