|
|
 |
 |
GLOBUL с факти |
 |
Нашите постижения – стъпка по стъпка в цифри и факти:
2010
- 3 милиона и 900 хиляди потребители
- 99,98% покритие на населението
- 99,23% покритие на територията на страната
- 88,96% покритие на населението (UMTS мрежа)
- Над 400 роуминг партньори в над 180 страни
- Приходи от продажби на GLOBUL и GERMANOS за 2010 г. – 827,9 млн. лева
- Увеличение на броя клиенти на абонаментни програми с над 7% (2,3 милиона или 58,3% от общата клиентска база в края на 2010 г.)
- Над 140 000 клиенти на фиксираните услуги на GLOBUL
- Представена е услугата „Мобилен портфейл”, която дава възможност за достъп до банкови услуги, плащане на сметки и покупка на стоки и услуги през мобилен телефон
- GLOBUL разширява 3G мрежата си с допълнителен честотен спектър
- GLOBUL предлага ексклузивно iPhone 4 за България
2009
- 3 милиона и 900 хиляди потребители
- 99,96% покритие на населението
- 98,92% покритие на територията на страната
- Над 80% покритие на населението (UMTS мрежа )
- Приходи от продажби за 2009 г. – 876,6 млн. лева
- Пазарен дял – 36,6%
- Първите фиксирани услуги за частни абонати от GLOBUL
- Увеличение на броя клиенти на абонаментни програми с 1,5% (2,1 милиона или 55% от общата клиентска база в края на 2009 г.)
- GLOBUL пръв предлага iPhone 3G на пазара
- Под слогана „Нашият свят си ти” GLOBUL се позиционира с нов имидж на пазара
2008
- 4 милиона и 097 хиляди потребители
- 99,96% покритие на населението
- 98,92% покритие на територията на страната
- 75,7% покритие на населението (UMTS мрежа)
- 355 роуминг партньори в 159 страни
- Приходи от продажби за 2008 г. – 899.8 млн. лева (увеличение от 11,6% спрямо предходната година)
- Пазарен дял - 38.1%
- Увеличение на клиентската база с 5.8% (4 милиона и 097 хиляди потребители в края на 2008 г.)
- Представена е предплатената услуга с марка „FROG”
- Г-н Захариас Коцибос става Главен изпълнителен директор на GLOBUL
2007
- 3 милиона и 900 хиляди потребители
- 99,8% покритие на населението
- 97,2% покритие на територията на страната
- 43,7% покритие на населението UMTS мрежа
- 330 роуминг партньори в 150 страни
- Приходи от продажби за 2007 г. – 806 млн. лева (увеличение от 20,4% спрямо предходната година)
- Пазарен дял - 39%
- Увеличение на клиентската база с 19.2% (3 милиона и 900 хиляди потребители в края на 2007 г.)
- В края на 2007 г. компанията предлага на своите клиенти GLOBUL Office Zone - първата интегрирана телефонна услуга за мобилна и фиксирана комуникация в България
- GLOBUL е първият мобилен оператор в България, който предлага изпращане на МMS в чужбина
2006
- 3 милиона и 270 хиляди потребители
- 99,8% покритие на населението
- 97,2% покритие на територията на страната
- 314 роуминг партньори в 143 страни
- Приходи от продажби за 2006 г. – 669,4 млн. лева (увеличение от 25% спрямо предходната година)
- Пазарен дял - 40%
- Увеличение на клиентската база с 37% (3 милиона и 270 хиляди потребители в края на 2006 г.)
- Като член на групата COSMOTE, GLOBUL представя новата си корпоративна идентичност с ново лого и слоган
- GLOBUL заема първо място в класацията на Топ 50 на най-успешните български компании на списание Business Week Bulgaria
- GLOBUL предлага мобилната услуга i-mode на българския пазар, като става първата дъщерна компания от групата на COSMOTE, която се присъединява към световния i-mode алианс
- Компанията представя 3G услугите си
2005
- 2 милиона и 394 хиляди потребители
- 99,6% покритие на населението
- 97% покритие на територията на страната
- 289 роуминг партньори в 134 страни
През 2005 г. нашата компания регистрира: 61% повишение на приходите от абонаментни такси, реализиран трафик, кратки текстови съобщения (SMS), 43% повишение на приходите от входящ трафик.
- Приходи от продажби за 2005 г. - 536 млн. лева (увеличение от 54% спрямо предходната година)
- Пазарен дял - 38%
- Увеличение на клиентската база с 47% (над 2 300 000 клиенти в края на 2005 г.)
- GLOBUL предлага на пазара първото в България интегрирано телекомуникационно решение , което обединява в едно фиксирана и мобилна телефония – Мобилна виртуална частна мрежа (MVPN)
- GLOBUL въвежда роуминг услуги за предплатения сегмент
- COSMOTE придобива 100% от акциите на GLOBUL
2004
- 1 милион и 600 хиляди потребители
- 98% покритие на населението
- 85% покритие на територията на страната
- 260 роуминг партньори в 119 страни
- GLOBUL представя специални програми за корпоративния сегмент
През 2004 г. нашата компания регистрира: 103% повишение на приходите от абонаментни такси, 75% увеличение на приходите от реализиран трафик, 208% ръст на приходите от кратки съобщения (SMS), 154% повишение на приходите от входящ трафик.
- Приходи от продажби за 2004 г. - 348 млн. лева (увеличение от 79% спрямо предходната година)
- Пазарен дял - 38%
- Увеличение на клиентската база с 62% (над 1 600 000 клиенти в края на 2004 г.)
2003
- 1 милион потребители
- 91% покритие на населението към началото на септември
- 211 роуминг партньори в 106 страни
- COSMOTE поема управлението на GLOBUL
Нови услуги и програми, насочени към индивидуалните нужди на различните групи клиенти, сред които: Кой ме търси и Абонаментни програми с пакети минути.
През 2003 г. нашата компания регистрира: 60% повишение на приходите от абонаментни такси, 186% увеличение на приходите от реализиран трафик, 235% ръст на приходите от кратки съобщения (SMS), 140% повишение на приходите от входящ трафик.
- Приходи от продажби за 2003 г. - 194 млн. лева (увеличение от 113,8% спрямо предходната година)
- Пазарен дял - 33%
- Увеличение на клиентската база със 115% (над 1 000 000 клиенти в края на 2003 г.)
2002
- 300 000 абонати
- 65% покритие в над 100 български града
- 650 000 абонати
- нов допълнителен код за достъп до мрежата на GLOBUL - 099
- GLOBUL пуска на пазара своите GPRS услуги
2001
- GLOBUL стартира търговска дейност на българския пазар
- За първата година от съществуването си компанията е обявена за най-голямата инвестиция на зелено и получава отличието „Инвестиция на годината”
- В развитието на мрежата и услугите на GLOBUL са вложени над 562 млн.евро
- 25.5% покритие на населението
|
|