GLOBUL
 
English
БИЗНЕС КЛИЕНТИ ЧАСТНИ КЛИЕНТИ MYGLOBUL
Основно съдържание
:: начало >  за нас > GLOBUL с факти
 

GLOBUL с факти



Нашите постижения – стъпка по стъпка в цифри и факти:

2010

    януари – декември
  • 3 милиона и 900 хиляди потребители
  • 99,98% покритие на населението
  • 99,23% покритие на територията на страната
  • 88,96% покритие на населението (UMTS мрежа)
  • Над 400 роуминг партньори в над 180 страни
  • Приходи от продажби на GLOBUL и GERMANOS за 2010 г. – 827,9 млн. лева
  • Увеличение на броя клиенти на абонаментни програми с над 7% (2,3 милиона или 58,3% от общата клиентска база в края на 2010 г.)
  • Над 140 000 клиенти на фиксираните услуги на GLOBUL
  • Представена е услугата „Мобилен портфейл”, която дава възможност за достъп до банкови услуги, плащане на сметки и покупка на стоки и услуги през мобилен телефон
  • GLOBUL разширява 3G мрежата си с допълнителен честотен спектър
  • GLOBUL предлага ексклузивно iPhone 4 за България

2009

    януари – декември
  • 3 милиона и 900 хиляди потребители
  • 99,96% покритие на населението
  • 98,92% покритие на територията на страната
  • Над 80% покритие на населението (UMTS мрежа )
  • Приходи от продажби за 2009 г. – 876,6 млн. лева
  • Пазарен дял – 36,6%
  • Първите фиксирани услуги за частни абонати от GLOBUL
  • Увеличение на броя клиенти на абонаментни програми с 1,5% (2,1 милиона или 55% от общата клиентска база в края на 2009 г.)
  • GLOBUL пръв предлага iPhone 3G на пазара
  • Под слогана „Нашият свят си ти” GLOBUL се позиционира с нов имидж на пазара

2008

    януари – декември
  • 4 милиона и 097 хиляди потребители
  • 99,96% покритие на населението
  • 98,92% покритие на територията на страната
  • 75,7% покритие на населението (UMTS мрежа)
  • 355 роуминг партньори в 159 страни
  • Приходи от продажби за 2008 г. – 899.8 млн. лева (увеличение от 11,6% спрямо предходната година)
  • Пазарен дял - 38.1%
  • Увеличение на клиентската база с 5.8% (4 милиона и 097 хиляди потребители в края на 2008 г.)
  • Представена е предплатената услуга с марка „FROG”
  • Г-н Захариас Коцибос става Главен изпълнителен директор на GLOBUL

2007

    януари – декември
  • 3 милиона и 900 хиляди потребители
  • 99,8% покритие на населението
  • 97,2% покритие на територията на страната
  • 43,7% покритие на населението UMTS мрежа
  • 330 роуминг партньори в 150 страни
  • Приходи от продажби за 2007 г. – 806 млн. лева (увеличение от 20,4% спрямо предходната година)
  • Пазарен дял - 39%
  • Увеличение на клиентската база с 19.2% (3 милиона и 900 хиляди потребители в края на 2007 г.)
  • В края на 2007 г. компанията предлага на своите клиенти GLOBUL Office Zone - първата интегрирана телефонна услуга за мобилна и фиксирана комуникация в България
  • GLOBUL е първият мобилен оператор в България, който предлага изпращане на МMS в чужбина

2006

    януари – декември
  • 3 милиона и 270 хиляди потребители
  • 99,8% покритие на населението
  • 97,2% покритие на територията на страната
  • 314 роуминг партньори в 143 страни
  • Приходи от продажби за 2006 г. – 669,4 млн. лева (увеличение от 25% спрямо предходната година)
  • Пазарен дял - 40%
  • Увеличение на клиентската база с 37% (3 милиона и 270 хиляди потребители в края на 2006 г.)
  • Като член на групата COSMOTE, GLOBUL представя новата си корпоративна идентичност с ново лого и слоган
  • GLOBUL заема първо място в класацията на Топ 50 на най-успешните български компании на списание Business Week Bulgaria
  • GLOBUL предлага мобилната услуга i-mode на българския пазар, като става първата дъщерна компания от групата на COSMOTE, която се присъединява към световния i-mode алианс
  • Компанията представя 3G услугите си

2005

    януари – декември
  • 2 милиона и 394 хиляди потребители
  • 99,6% покритие на населението
  • 97% покритие на територията на страната
  • 289 роуминг партньори в 134 страни

    През 2005 г. нашата компания регистрира:
    61% повишение на приходите от абонаментни такси, реализиран трафик, кратки текстови съобщения (SMS),
    43% повишение на приходите от входящ трафик.

  • Приходи от продажби за 2005 г. - 536 млн. лева (увеличение от 54% спрямо предходната година)
  • Пазарен дял - 38%
  • Увеличение на клиентската база с 47% (над 2 300 000 клиенти в края на 2005 г.)
  • GLOBUL предлага на пазара първото в България интегрирано телекомуникационно решение , което обединява в едно фиксирана и мобилна телефония – Мобилна виртуална частна мрежа (MVPN)
  • GLOBUL въвежда роуминг услуги за предплатения сегмент
  • COSMOTE придобива 100% от акциите на GLOBUL

2004

    януари – декември
  • 1 милион и 600 хиляди потребители
  • 98% покритие на населението
  • 85% покритие на територията на страната
  • 260 роуминг партньори в 119 страни
  • GLOBUL представя специални програми за корпоративния сегмент

    През 2004 г. нашата компания регистрира:
    103% повишение на приходите от абонаментни такси,
    75% увеличение на приходите от реализиран трафик,
    208% ръст на приходите от кратки съобщения (SMS),
    154% повишение на приходите от входящ трафик.

  • Приходи от продажби за 2004 г. - 348 млн. лева (увеличение от 79% спрямо предходната година)
  • Пазарен дял - 38%
  • Увеличение на клиентската база с 62% (над 1 600 000 клиенти в края на 2004 г.)

2003

    януари – декември
  • 1 милион потребители
  • 91% покритие на населението към началото на септември
  • 211 роуминг партньори в 106 страни
  • COSMOTE поема управлението на GLOBUL

    Нови услуги и програми, насочени към индивидуалните нужди на различните групи клиенти, сред които: Кой ме търси и Абонаментни програми с пакети минути.

    През 2003 г. нашата компания регистрира:
    60% повишение на приходите от абонаментни такси,
    186% увеличение на приходите от реализиран трафик,
    235% ръст на приходите от кратки съобщения (SMS),
    140% повишение на приходите от входящ трафик.

  • Приходи от продажби за 2003 г. - 194 млн. лева (увеличение от 113,8% спрямо предходната година)
  • Пазарен дял - 33%
  • Увеличение на клиентската база със 115% (над 1 000 000 клиенти в края на 2003 г.)

2002

    януари – юни
  • 300 000 абонати
  • 65% покритие в над 100 български града
    юли – декември
  • 650 000 абонати
  • нов допълнителен код за достъп до мрежата на GLOBUL - 099
  • GLOBUL пуска на пазара своите GPRS услуги

2001

  • GLOBUL стартира търговска дейност на българския пазар
  • За първата година от съществуването си компанията е обявена за най-голямата инвестиция на зелено и получава отличието „Инвестиция на годината”
  • В развитието на мрежата и услугите на GLOBUL са вложени над 562 млн.евро
  • 25.5% покритие на населението

 

 

 
Карта на сайта | За контакти | Правни изисквания | GSM и UMTS радио интерфейси Copyright © 2012 GLOBUL