:: начало > въпроси > предплатена програма | ||||||||
|
1. Какво е b-connect? 2. Как се активира SIM карта b-connect? 3. Какво е личен код на клиента? 4. Как да възстановя личния си код, ако съм го изгубил? 5. Какво е b-connect седмичен бонус? 6. Как да си проверя наличния кредит (време за разговори) в картата? Ако не инициирате обаждания и желаете да проверите наличния кредит, имате две възможности:
7. Как да презаредя кредит (време за разговори)? 8. Мога ли да си презаредя кредит от друг телефон? 9. Как да възстановя PUK кодовете си, ако съм ги загубил ? При желание да получите PUK кода за своята SIM карта с цел отблокиране, е необходимо да се обадите на тел.123 и да съобщите своя мобилен номер, личен клиентски код и серийния номер на SIM картата. 10. Какво да правя при кражба/ загуба на b-connect картата ми? Наберете тел. 123 и след като се свържете с оператор съобщете мобилния номер на изгубената / откраднатата карта и нейния личен клиентски код. Изходящите обаждания на тази карта ще бъдат ограничени. Услугата е безплатна. 11. Мога ли да прехвърля наличния си кредит на друга b-connect карта? Да. Необходимо е картата, от която желаете да прехвълите кредит да е с изразходван първоначален баланс, да е презареждана поне веднъж и да има повече от 20 лв. Ако отговаряте на посочените условия трябва да попълните молба в някой от търговските ни обекти, като задължително посочите в нея мобилните номера и лични кодове на двете карти.Другата възможност е да се обадите на тел.123 от картата, от която желаете да прехвълите сумата и да съобщите там всички необходими данни. Цената на услугата е 4,80. лв. (с ДДС), които се отнемат от сумата за трансфер. 12. Ако ползвам предплатената услуга мога ли да премина към Абонаментна програма и при какви условия? 13. Мога ли да получа подробна справка за проведените разговори? При желание да получите подробна разпечатка за проведените от вас разговори, трябва да попълните съответния формуляр в някой от търговските ни обекти. Подробна справка се предоставя само за последните 3 месеца. Разпечатката се доставя с куриер на посочения в молбата адрес. 14. Може ли да се направи смяна на SIM карта при b-connect? Да. Вие можете да подмените вашата дефектна или изгубена/открадната предплатена SIM карта, запазвайки своя мобилен номер и всички настройки от старата ви карта. Необходимо е да посетите магазин от дистрибуторската мрежа на GLOBUL и да предоставите своя личен код на сътрудник в магазина. В случай на доказан дефект подмяната на SIM картата ви е безплатно. Ако вашата SIM карта е механично увредена, изгубена или открадната, се заплаща такса от 7,20 лв. за подмяната.
15. Какъв е периодът на активност на SIM картата, ако не съм презареждал? Колко време е валиден кредитът ми (времето за разговори)? |