 |
Награди и признания |
 |
GLOBUL получи отличието „Най-голям корпоративен дарител“ за 2012 г. в две от категориите на Седмите годишни награди на Български дарителски форум - „Най-голям обем на финансови дарения“ и „Най-щедър дарител“. Престижната награда бе връчена от президента на Република България Росен Плевнелиев. В рамките на изминалата година, GLOBUL е инвестирал над 1 млн. лв. в социални програми и инициативи в няколко основни насоки – насърчаване на образованието, опазване на околната среда и инвестиции в развитието на обществото. Прочетете повече за събитието тук.
GLOBUL бе отличен с приз „Зелен бизнес” от Министерството на околната среда и водите за дългосрочната си стратегия за екологична устойчивост GLOBUL Green. Получихме втора награда в категорията за голям бизнес на кампанията „Зелена България”, финансирана от Оперативна програма „Околна среда”. На официална церемония, която се състоя на 19 юни 2012 г. в София, министърът на околната среда и водите Нона Караджова връчи отличието на г-н Ясен Гуев, директор „Корпоративна политика” в GLOBUL. Прочетете повече за събитието тук.
GLOBUL зае второ място в категория „Инвеститор в околната среда” за 2011 г. на Наградите за отговорен бизнес, организирани от Български Форум на Бизнес Лидерите, които се проведоха през февруари 2012 г. Компанията бе отличена за съвместния си проект с природозащитната организация WWF България – „Национален ден на природните паркове”. Прочетете повече за събитието тук.
GLOBUL получи златно и бронзово отличие за най-ефективна реклама в категориите „Корпоративни комуникации” и „Услуги” за кампаниите „Национален ден на природните паркове” и Generation GLOBUL на фестивала EFFIE България през юни 2011. Компанията е единственият рекламодател, който получи две отличия на тазгодишните награди EFFIE България. И двете кампании на GLOBUL са реализирани от рекламна агенция Ogilvy Group. Прочетете повече за събитието тук.
В резултат на постоянните си усилия да подкрепя българските младежи, като инвестира в тяхното образование и бъдещо професионално развитие, през май 2011 г. GLOBUL бе отличен с приза „Най-предпочитана стажантска програма” през май 2011 г. от Сдружението на възпитаниците на Стопанския факултет на Софийския университет „Св. Климент Охридски“. Прочетете повече за събитието тук.
GLOBUL спечели първа награда в категорията “Инвеститор в околната среда” на Наградите за отговорен бизнес, организирани от Българския форум на бизнес лидерите, провели се през февруари 2011 г. Компанията бе отличена за своите дългосрочни инвестиции в опазване на околната среда и насърчаване на екологичната отговорност сред бизнеса и обществото. Прочетете повече за събитието тук.
GLOBUL получи златна награда за най-ефективна реклама в категорията „Корпоративни комуникации” за кампанията “Откажи се от хартиена фактура” на фестивала EFFIE България през май 2010. Рекламата на инициативата, част от кампанията GLOBUL Green, e реализирана от Ogilvy Group. Прочетете повече за събитието тук.
 Програмата за устойчиво развитие на GLOBUL – GLOBUL Green спечели наградата за най-добра кампания, реализирана от вътрешен PR отдел в първото издание на BAPRA Bright Awards през април 2010, организирани от Българската асоциация на PR агенциите. Прочетете повече за събитието тук.
GLOBUL грабна приза в категорията вътрешна кампания за корпоративна социална отговорност в първия конкурс за награди в областта на вътрешната комуникация Grapevine Awards 2009 през октомври. Инициативите за вътрешното популяризиране на програмата GLOBUL Green сред колегите впечатли журито и екипът на GLOBUL спечели в оспорвана конкуренция. Прочетете повече за събитието тук.
Комуникационната кампания екологичната програма на GLOBUL за рециклиране на мобилни телефони беше високо оценена от взискателното жури на наградите EFFIE през май 2009 г. Кампанията спечели златна награда в категория „Корпоративна комуникация” за най-ефективна реклама. Прочетете повече за събитието тук.
GLOBUL е загрижен за обществото и непрестанно прави дарителски жестове като част от социално отговорното си поведение. GLOBUL подкрепя каузи, в които искрено вярва и които са от трайно значение за българското общество. За 2007-ма година, GLOBUL е направил финансови и нефинансови дарения, под формата на стоки, услуги и време на служителите в размер над 400 000 лв. Две поредни години – 2006-та и 2007-ма, Български дарителски форум отличава GLOBUL с приза „Най-голям корпоративен дарител” в категорията „Най-голям абсолютен обем на даренията”. Прочетете повече за събитието през 2006 г. тук и за събитието през 2007 г. тук.
|