Натискът на Apple за изкуствен интелект съживява продажбите на iPhone

Конференцията за разработчици на Apple в понеделник беше не само за обогатяване на софтуера с най-новите технологии за изкуствен интелект, включително от ChatGPT.
Става дума и за продажбата на повече iPhone-и.
Изправена пред нестабилни потребителски разходи и възраждащи се технологични съперници, Apple погледна към изкуствения интелект като към начин да съживи лоялната си фенска база от над 1 милиард потребители и да обърне спада в продажбите на най-продавания си продукт.
Софтуерът, за чието функциониране е необходим поне iPhone 15 Pro или Pro Max, може да насърчи поредица от нови покупки, смятат няколко анализатори. Някои от тях прогнозираха, че най-големият цикъл на обновяване ще дойде през есента след пускането на iPhone 12 от Apple през 2020 г., който привлече потребителите отчасти чрез 5G свързаността.
„Това, което видяхме днес, беше по-убедително от всичко, което сме виждали оттогава“, каза анализаторът Гил Лурия от D.A. Davidson.