Продажбите на Apple по-ниски от тези на Huawei и Xiaomi

Продажбите на Apple по-ниски от тези на Huawei и Xiaomi

Данните на Counterpoint Research показват, че Apple е отбелязала спад в броя на продадените смартфони по време на неотдавнашния фестивал за пазаруване Singles Day в Китай, изоставайки от местните си конкуренти Huawei и Xiaomi, които отбелязаха значително увеличение.

Броят на продадените смартфони на Apple е намалял с 4% на годишна база по време на двуседмичните продажби от 30 октомври до 12 ноември, съобщиха от консултантската компания в четвъртък. За сравнение, броят на продадените устройства от Huawei и Xiaomi е нараснал съответно с 66% и 28% на годишна база за същия период.

Увеличението при Huawei и Xiaomi е допринесло за 5% ръст на общия брой продадени китайски смартфони през промоционалния период.

Цената на най-новия модел iPhone 15 на Apple започва от 5 999 юана, докато смартфоните Mate 60 на Huawei започват от 5 499 юана. Цената на най-новия смартфон Mi 14 на Xiaomi е от 3 999 юана (555 долара).

Христо Манолов

Христо Манолов

Христо Манолов е част от екипа редактори на сайта. Той притежава дългогодишен опит в сферата на мобилните и компютърни технологии и е писал материали за някои от водещите сайтове за новини в България и по света.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *