Pinterest прогнозира тримесечни приходи над прогнозите
Pinterest прогнозира приходи за второто тримесечие над очакванията на Уолстрийт, като очакваше да получи тласък от нарастващите разходи за реклама в платформата за споделяне на изображения, което доведе до ръст на акциите с повече от 20% в следборсовата търговия.
Компанията се възползва от това, че търговците се обръщат към цифровата платформа, за да достигнат до потребителите от поколението Z – над 40% от потребителската й база – и да използват новите й рекламни инструменти, управлявани от изкуствен интелект, и най-новите рекламни формати, които предлагат по-добра ангажираност на потребителите.
Миналия месец звеното за медийни проучвания MAGNA Global на рекламната група Interpublic Group заяви, че очаква рекламният пазар в САЩ да нарасне с повече от 9% тази година и да достигне 369 млрд. долара.
Компанията очаква приходите за второто тримесечие да бъдат между 835 и 850 млн. долара, в сравнение със средната оценка на анализаторите за 826,5 млн. долара, по данни на LSEG.
През първото тримесечие глобалните месечни активни потребители са се увеличили с 12% до 518 млн. в сравнение с прогнозите за около 503,2 млн. потребители.
