Pinterest прогнозира тримесечни приходи над прогнозите

Pinterest прогнозира тримесечни приходи над прогнозите

Pinterest прогнозира приходи за второто тримесечие над очакванията на Уолстрийт, като очакваше да получи тласък от нарастващите разходи за реклама в платформата за споделяне на изображения, което доведе до ръст на акциите с повече от 20% в следборсовата търговия.

Компанията се възползва от това, че търговците се обръщат към цифровата платформа, за да достигнат до потребителите от поколението Z – над 40% от потребителската й база – и да използват новите й рекламни инструменти, управлявани от изкуствен интелект, и най-новите рекламни формати, които предлагат по-добра ангажираност на потребителите.

Миналия месец звеното за медийни проучвания MAGNA Global на рекламната група Interpublic Group заяви, че очаква рекламният пазар в САЩ да нарасне с повече от 9% тази година и да достигне 369 млрд. долара.

Компанията очаква приходите за второто тримесечие да бъдат между 835 и 850 млн. долара, в сравнение със средната оценка на анализаторите за 826,5 млн. долара, по данни на LSEG.

През първото тримесечие глобалните месечни активни потребители са се увеличили с 12% до 518 млн. в сравнение с прогнозите за около 503,2 млн. потребители.

Христо Манолов

Христо Манолов

Христо Манолов е част от екипа редактори на сайта. Той притежава дългогодишен опит в сферата на мобилните и компютърни технологии и е писал материали за някои от водещите сайтове за новини в България и по света.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *