Netflix тества най-големия редизайн на ТВ приложението от 10 години насам

Netflix тества най-големия редизайн на ТВ приложението от 10 години насам

Netflix започна да въвежда първото голямо обновяване на своето телевизионно приложение от десетилетие насам, като тества промените, предназначени да помогнат на зрителите по-бързо да решат какво искат да гледат.

Пионерът в областта на видео стрийминга иска да увеличи времето, което зрителите прекарват в приложението, за да помогне за запазване на клиентите и да привлече абонати към новите си, по-евтини планове с реклама.

Проучванията на компанията показват, че потребителите извършват това, което изпълнителният директор на Netflix Пат Флеминг нарича „гимнастика за очите“, или оглеждат различни части на началния екран на Netflix, когато се опитват да намерят заглавие, което ги интересува.

Погледът на зрителите се стрелкаше от „името на реда към днешните топ избори, към опаковката, към видеото, обратно към резюмето“, каза в интервю за Ройтерс Флеминг, старши директор на продукта за членове. „Наистина искахме да направим това по-просто, по-интуитивно, всичко да е по-лесно за навигация.“

Промените в началната страница включват уголемяване на картите със заглавия, реорганизиране на информацията и подчертаване на лесни за четене подробности, като например, че даден сериал или филм „е прекарал 8 седмици в топ 10“.

Христо Манолов

Христо Манолов

Христо Манолов е част от екипа редактори на сайта. Той притежава дългогодишен опит в сферата на мобилните и компютърни технологии и е писал материали за някои от водещите сайтове за новини в България и по света.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *