Microsoft се насочва към центровете за обслужване на клиенти с изкуствен интелект

Microsoft се насочва към центровете за обслужване на клиенти с изкуствен интелект

Във вторник Microsoft съобщи, че ще представи нови инструменти с изкуствен интелект за центровете за обслужване на клиенти.

Майкрософт, която подкрепи създателя на ChatGPT OpenAI, въвежда технологията за изкуствен интелект в редица области на бизнес света с така наречената технология Copilot, която е способна да обобщава имейли и да изготвя слайдове в PowerPoint като част от софтуерния пакет Office на компанията.

Но с внедряването на Copilot в центровете за обслужване на повиквания Microsoft ще внедри технологията си в област, в която не е доминиращ играч, надявайки се да спечели позиции срещу конкуренти като Salesforce.com и Zoom.

За задачите по поддръжка на клиенти новият инструмент с изкуствен интелект ще може да преглежда наръчниците и материалите за помощ на компанията, за да обучава чатботове с по-добри отговори на въпросите, които клиентите могат да зададат в чат прозореца. Много от тези задачи вече са автоматизирани и надеждата на Microsoft е да ги направи по-добри, каза Джеф Комсток, корпоративен вицепрезидент на Dynamics 365 Customer Service в Microsoft.

Христо Манолов

Христо Манолов

Христо Манолов е част от екипа редактори на сайта. Той притежава дългогодишен опит в сферата на мобилните и компютърни технологии и е писал материали за някои от водещите сайтове за новини в България и по света.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *