PayPal обеща растеж на марковите продукти за разплащане

PayPal обеща растеж на марковите продукти за разплащане

Ръководството на PayPal подчерта плановете си за подновяване на растежа на марковите продукти за разплащане, които изпитват затруднения през последните години, тъй като големите технологични компании увеличават пазарния си дял, след като фирмата за разплащания повиши прогнозата си за коригираната печалба за цялата година.

Миналата година акциите на компанията изпитваха затруднения поради опасенията, че навлизането на Apple и Google на Alphabet в областта на цифровите плащания може да отнеме голяма част от основния бизнес на PayPal.

Небрандираните бизнеси на PayPal се разрастват, но слабостта на брандираните бизнеси, като Venmo, е в основата на тревогите на инвеститорите.

„Продължаваме да се фокусираме върху ускоряването на растежа на брандираните каси и върху повишаването на рентабилността на нашия бизнес. Изпълняваме задачите си, за да предложим на пазара подобрения на основните си брандирани касови услуги“, заяви главният изпълнителен директор Алекс Крис по време на разговора след отчета за приходите.

Акциите на компанията поскъпнаха с 3%, след като тримесечните резултати показаха устойчивост на потребителските разходи, а намаляването на разходите подпомогна маржовете.

Христо Манолов

Христо Манолов

Христо Манолов е част от екипа редактори на сайта. Той притежава дългогодишен опит в сферата на мобилните и компютърни технологии и е писал материали за някои от водещите сайтове за новини в България и по света.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *