Google слага „Shorts“ клипове в своя Play Store

Google Play Store добавя нова функционалност към своя репертоар, като предоставя на потребителите не само мобилни приложения, но и мултимедийно съдържание като книги, игри, музика и видео. Но това не е всичко, защото тепърва представя рекламни видеоклипове от формата YouTube Shorts.
Според информацията, споделена от 9to5Google, първата поредица от рекламни клипове, наречена „The Play Report“, е вече налична. Тази оригинална поредица е създадена от Google и включва служители и създатели на съдържание от YouTube. Те ще предоставят свои препоръки за интересни приложения и други предложения, които потребителите могат да изтеглят и инсталират директно от Google Play.
„The Play Report“ ще заеме значителна част от визуалното поле на началната страница на Play Store, а всяко издание ще бъде посветено на конкретно приложение или игра. Това дава възможност на потребителите да гледат клиповете в самия Play Store и да решават дали искат да изтеглят предложението или не.
Въпреки това, още не е ясно дали Google планира да даде възможност и на други създатели на съдържание да рекламират своите идеи по същия начин. Тази функция в момента има експериментален статут и е достъпна само за потребители в САЩ. Също така, поредицата „The Play Report“ ще бъде качена и на каналите на Google Play в платформите YouTube, Facebook и Instagram.
По традиция Google изпробва подобни нови функции за няколко седмици преди да ги направи достъпни глобално.