TikTok разработи специално приложение за Apple Vision Pro

Виртуалната реалност (VR) набира популярност сред разработчиците и потребителите, въпреки ограниченията като дискомфорт при продължителна употреба. Apple се стреми да бъде лидер в сектора на VR очилата, конкурирайки Oculus от Meta. Те започнаха продажбите на своето устройство Vision Pro, с около 200 хиляди доставки досега.
TikTok пък вече разработи специална версия на своето приложение за Apple Vision Pro, като промени позициите на навигационната лента и бутона за харесване. Потребителите могат да гледат видеа на цял екран, като коментарите и профилите на създателите се показват отстрани. Това позволява по-завладяващо преживяване, като същевременно се гледа видео и се разглеждат коментарите.
Със своето приложение за Vision Pro, TikTok изпреварва конкуренцията на YouTube и Netflix за доминация във VR платформите. TikTok вече поддържа Vision Pro, докато YouTube все още разработва своето приложение за платформата, но остава неясно кога наистина ще бъде пуснато.