YouTube вече предлага и секция с игри в Premium версията си

YouTube вече предлага и секция с игри в Premium версията си

Google усилено насърчава използването на своята премиум версия на видео услугата чрез новата си стратегия. Компанията стартира обширна кампания срещу блокерите за реклами, като по този начин подчертава важността на YouTube Premium в глобален мащаб. С постоянните ъпдейти и въвеждането на нови функции, Google се стреми да направи платения абонамент още по-популярен сред потребителите.

Новото предложение на компанията, наречено Playables, представлява иновативна секция за игри. Собствениците на премиум акаунти вече могат да се насладят на своите любими аркадни заглавия, без да е необходимо изтегляне на външен софтуер. След актуализацията на приложението, потребителите ще забележат новия раздел Playables, който предоставя удобен начин за достъп до игрите.

Съдържанието в Playables е структурирано в два основни таба – Home и Browse. Home показва списък с игрите, които вече сте използвали в своя акаунт, както и популярни заглавия сред другите потребители на YouTube. Browse предлага обширен каталог от налични игри, който постоянно се увеличава.

Изключителното предимство на Playables е, че не изисква инсталиране на външен софтуер, като игрите могат да се стартират директно в потребителския профил. Сред някои от класическите предложения в раздела са Brain Out, Daily Solitaire, The Daily Crossword, 8 Ball Billiards Classic, Angry Birds Showdown и други.

Валери Манолов

Валери Манолов

Валери Манолов е любител на мобилните технологии и развитието на операционните системи. Той създава качествено съдържание в тази сфера и всичко по-интересно от света на мобилните устройства.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *