Netflix няма да пуска приложение за Vision Pro, поне засега

Предварителните поръчки на Apple Vision Pro стартираха миналата седмица с продажби между 160 000 и 180 000 бройки, съобщи анализаторът Минг-Чи Куо. Въпреки интереса към новия продукт на Apple в сферата на AR, Netflix реши да не разработва специално приложение за устройството.
Според Грег Питърс, изпълнителен директор на Netflix, решението е базирано на анализ на разходите и ползите, като се предполага, че потенциалните абонати с Vision Pro не са достатъчно много за оправдаване на инвестицията.
YouTube и Spotify също не предлагат специални приложения за Vision Pro, макар потребителите имат достъп чрез уеб браузъра на устройството. Netflix обаче не изключва възможността за разработка на приложение в бъдеще.
Apple TV+ вече е достъпен на Vision Pro с новия формат „Apple Immersive Video“, предлагащ 180° 3D изживяване с 8K резолюция и Spatial Audio, подчертавайки ангажимента на Apple към висококачествено съдържание за AR очилата.