Netflix няма да пуска приложение за Vision Pro, поне засега

Netflix няма да пуска приложение за Vision Pro, поне засега

Предварителните поръчки на Apple Vision Pro стартираха миналата седмица с продажби между 160 000 и 180 000 бройки, съобщи анализаторът Минг-Чи Куо. Въпреки интереса към новия продукт на Apple в сферата на AR, Netflix реши да не разработва специално приложение за устройството.

Според Грег Питърс, изпълнителен директор на Netflix, решението е базирано на анализ на разходите и ползите, като се предполага, че потенциалните абонати с Vision Pro не са достатъчно много за оправдаване на инвестицията.

YouTube и Spotify също не предлагат специални приложения за Vision Pro, макар потребителите имат достъп чрез уеб браузъра на устройството. Netflix обаче не изключва възможността за разработка на приложение в бъдеще.

Apple TV+ вече е достъпен на Vision Pro с новия формат „Apple Immersive Video“, предлагащ 180° 3D изживяване с 8K резолюция и Spatial Audio, подчертавайки ангажимента на Apple към висококачествено съдържание за AR очилата.

Валери Манолов

Валери Манолов

Валери Манолов е любител на мобилните технологии и развитието на операционните системи. Той създава качествено съдържание в тази сфера и всичко по-интересно от света на мобилните устройства.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *