Неприятна изненада за рекламата на Amazon Prime Video

Неприятна изненада за рекламата на Amazon Prime Video

Стрийминг развлеченията превзеха нашите телевизори, но опияняващите дни на достъпно висококачествено съдържание изглежда са в огледалото за обратно виждане. Сега Prime Video на Amazon е последният, който прави промяна.

През изминалата година видяхме рязко покачване на цените и въвеждането на по-евтини нива, объркваща дихотомия, при която най-големите и най-добри стрийминг услуги изглежда дават с едната ръка и отнемат с другата.

Това със сигурност изглежда така и с услугата Prime Video на Amazon. През септември 2023 г. Amazon потвърди, че ще добавя реклами към своята услуга Prime Video. Не че добавяше по-евтино ниво, поддържано от реклами (което направи Netflix), а че добавяше реклама към услугата, за която вече плащате.

Калин Тодоров

Калин Тодоров

Калин Тодоров специализира знанията си в развитието на социалните медии и приложението им в мобилните технологии. С богат опит зад гърба си в различни медии, той отговаря за най-новото от света на социалните мрежи.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *