Какъв сигнал дава Disney с инвестицията в Epic Games?

Какъв сигнал дава Disney с инвестицията в Epic Games?

През 2017 г. Epic Games беше сред няколкото компании, избрани да участват в инкубаторната програма Accelerator на Walt Disney, където основателят на компанията за игри имаше амбицията да включи добре познатите герои на развлекателния гигант в своята дигитална площадка. Сега Disney прави много по-голям залог, който ще направи това възможно.

В сряда главният изпълнителен директор на Disney Боб Игър обяви инвестиция от 1,5 млрд. долара, чиято цел е да позволи на потребителите да взаимодействат с истории и герои на Disney, Marvel, Pixar и Star Wars във Fortnite на Epic, където всеки месец се събират 100 млн. играчи. Това беше признание за количеството свободно време, което поколението Alpha, поколението Z и хилядолетията посвещават на игрите.

„По отношение на общото време, което те отделят за видеоигри, то е зашеметяващо – равно на това, което отделят за телевизия и филми“, каза Игър по време на разговор с анализатори и инвеститори след отчитането на тримесечните резултати. „И стигнах до извода, че трябва да сме там. И трябва да бъдем там възможно най-скоро и по много убедителен начин.“

Според двама бивши ръководители главният изпълнителен директор на Epic Тим Суини отдавна си е представял, че героите на Disney ще населят дигиталната игрална площадка на Fortnite.

Христо Манолов

Христо Манолов

Христо Манолов е част от екипа редактори на сайта. Той притежава дългогодишен опит в сферата на мобилните и компютърни технологии и е писал материали за някои от водещите сайтове за новини в България и по света.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *