Spotify подписва нова сделка с популярния подкастър Джо Роугън
Spotify обяви нова многогодишна сделка с комика и подкастроващия Джо Роугън в опит да използва популярността на неговото шоу, за да увеличи приходите си от реклама.
Подкастът „The Joe Rogan Experience“, който дебютира през 2009 г., е ексклузивно предложение в платформата за стрийминг на музика от 2020 г. насам, като компанията го обявява за най-слушания подкаст в световен мащаб.
Spotify също така заяви, че скоро ще направи предаването на Джо Роган достъпно и на други платформи като Apple, Amazon и YouTube.
Джо Роугън е интервюирал в подкаста си известни политици, бизнесмени и знаменитости, включително режисьора Куентин Тарантино, певицата Майли Сайръс и изпълнителния директор на Tesla Елон Мъск.
Базираната в Швеция компания Spotify се фокусира върху увеличаване на приходите от реклама в своята платформа с помощта на рекламния си пазар за издатели и създатели на подкастове – Spotify Audience Network.
„Откакто подкастът е ексклузивен за Spotify, общото потребление на подкаст в платформата се е увеличило с 232%“, заяви компанията, като добави, че приходите й през миналата година са се увеличили с 80% в сравнение с 2021 г.
