Spotify подписва нова сделка с популярния подкастър Джо Роугън

Spotify подписва нова сделка с популярния подкастър Джо Роугън

Spotify обяви нова многогодишна сделка с комика и подкастроващия Джо Роугън в опит да използва популярността на неговото шоу, за да увеличи приходите си от реклама.

Подкастът „The Joe Rogan Experience“, който дебютира през 2009 г., е ексклузивно предложение в платформата за стрийминг на музика от 2020 г. насам, като компанията го обявява за най-слушания подкаст в световен мащаб.

Spotify също така заяви, че скоро ще направи предаването на Джо Роган достъпно и на други платформи като Apple, Amazon и YouTube.

Джо Роугън е интервюирал в подкаста си известни политици, бизнесмени и знаменитости, включително режисьора Куентин Тарантино, певицата Майли Сайръс и изпълнителния директор на Tesla Елон Мъск.

Базираната в Швеция компания Spotify се фокусира върху увеличаване на приходите от реклама в своята платформа с помощта на рекламния си пазар за издатели и създатели на подкастове – Spotify Audience Network.

„Откакто подкастът е ексклузивен за Spotify, общото потребление на подкаст в платформата се е увеличило с 232%“, заяви компанията, като добави, че приходите й през миналата година са се увеличили с 80% в сравнение с 2021 г.

Христо Манолов

Христо Манолов

Христо Манолов е част от екипа редактори на сайта. Той притежава дългогодишен опит в сферата на мобилните и компютърни технологии и е писал материали за някои от водещите сайтове за новини в България и по света.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *