Meta свали платените абонаменти във Facebook и Instagram с 50%
Facebook и Instagram, които са изключително важна част от вселената на Meta, стартираха платени версии в Европа заради новите ЕС регулации, които ограничават персонализирането на реклами без съгласието на потребителя.
Това е отговор на проблемите със сигурността на данни и строгите ЕС закони, които налагат финансови глоби. Платената версия, стартирана в края на 2023-а година, избягва рекламите с месечна такса от 9.99 евро за уеб и 12.99 евро за мобилни приложения.
Сега Meta предлага намаление до 5.99 евро, а всеки допълнителен профил ще бъде таксуван с още 4 евро спрямо досегашните 6 евро от уеб и 8 евро от смартфоните. С този ход компанията се стреми да отговори на опасенията от неприкосновеността на личния живот и антитръстовите разпоредби. По-евтината цена може да помогне да се сложи край на регулаторната несигурност в отношенията между EC и Meta.