Apple с иновативен ход за Vision Pro
Vision Pro на Apple може да промени начина, по който хората гледат телевизия у дома и използват компютри на работното място, като потенциално може да превърне слушалките в наследник на традиционната телевизия и на Mac.
Хедсетът за 3500 долара, който съчетава триизмерно цифрово съдържание с изглед към външния свят, беше пуснат във физическите магазини на компанията в САЩ в петък. Тя навлиза на пазар, претъпкан с по-евтини конкуренти от Meta Platforms, HTC и други, които се ограничават предимно до пазара на видеоигри и не успяват да намерят масова аудитория.
Но скъпото устройство на Apple е снабдено с персонализирани изчислителни чипове и трудни за производство дисплеи, които липсват при конкурентите. Анализатори, които са изпробвали слушалките, твърдят, че тези характеристики могат да превърнат устройството в заплаха за почти всеки голям двуизмерен екран у дома или на работното място.
Уолт Дисни работи тихо с Apple от години по приложението за пускането на Vision Pro, което е последното в историята на сътрудничеството между двете компании.
