
Конкурентни предимства на услугата
- CRM управлява списъците с настоящи и потенциални контакти. За всеки контакт се включва подробна информация за най-ефективната комуникация, промоционални дейности и поддръжка.
- Предлага кръстосана връзка на контактите на различни бизнеси (напр. счетоводител на свободна практика, който предлага услугите си на множество компании).
- Управлява възможностите за продажби.
- Следите корпоративните ресурси, служители, графици, активи и разположение.
- Проследява ефективността на контактите, ресурсите и маркетинговите дейности.
- Съчетава потока на дейностите на различни нива с отделните задължения на всеки служител, за да оптимизира организацията и нейните вътрешни процедури.
Galaxy CRM за персонален компютър
Galaxy CRM (Customer relationship management) е софтуер за персонален компютър, чрез който управлявате всички взаимоотношения с вашите клиенти, разпределяте използването на ресурсите на компанията, възлагате и следите изпълнението на задачите на своите служители.
1. Персонален компютър (изпълняващ функциите на сървър), отговарящ на следните задължителни условия:
- Процесор - Intel Core i3 или еквивалентен AMD
- RAM памет - 4 GΒ RAM (6GB за 64bit operation)
- Твърд диск - 160GB HDD 3.5" (8MB Cache, 7200RPM)
- Видео карта- 512MB PCI-E
- Операционна система - Windows XP Professional или по-нова
- Допълнителни изисквания към операционната система:
- .NET Framework 4 full
- .NET Framework 3.5 SP1 - Windows Installer 4.5 - Windows PowerShell 1.0 - VGA 1024x768 или повече
- Инсталиран SQL Server 2008 R2 Express със следните характеристики: SQL Server лимит на паметта = 1 GB RAM, Лимит на размера на базата с данни = 10 GB
2. Персонален компютър, който ще се използва като работна станция, с характеристики, съгласно посочено по-долу (само в случай, че ще се ползва софтуерът на такива):
- Процесор - Intel Core 2 Duo или еквивалентен AMD
- RAM памет - 2 GΒ RAM (4GB за 64bit operating system)
- Твърд диск - 160GB HDD 3.5" (8MB Cache, 7200RPM)
- Видео карта - 512MB PCI-E
- Операционна система Windows XP Professional или по-нова
- Допълнителните изисквания към операционната система
- .NET Framework 4 full
CRM OnTheGo за мобилно устройство
Иновативното приложение за мобилни устройства Galaxy CRM OnTheGo дава възможност за достъп до Galaxy CRM базата на вашата компания през мобилен телефон и позволява изпълнението на всички процеси, касаещи текущи и потенциални клиенти – по всяко време и от всяка точка.
С Galaxy CRM OnTheGo организирате дневните си задачи, когато сте на път, добавяте нови контакти или акаунти и извършвате всякакви дейности, свързани с вашите настоящи и бъдещи клиенти. Въведените данни се прехвърлят и обновяват в реално време.
- По-добра организация на вашите дейности
- следите корпоративните ресурси, служители, графици, активи и разположение
- проследявате ефективността на контактите, ресурсите и маркетинговите дейности
- приложението съчетава потока на дейностите на различни нива с отделните задължения на всеки служител, за да оптимизира организацията и нейните вътрешни процедури
- Оптимизирана и резултатна работа с клиентите
- намалявате времето за обслужване на вашите клиенти и осъществяване на поръчките им
- гарантирате по-добро обслужване и повишавате удовлетвореността на клиентите
- подобрявате имиджа на компанията
- Управляване възможностите за продажби
- проследявате и оценявате възможностите за продажба и намирате нови клиенти
- получавате подобна информация за най-ефективната комуникация, промоционални дейности и поддръжка, които да приложите към новите и потенциални клиенти от списъка ви с контакти
- Ефективна комуникация
- получавате една точка на достъп до информация за бизнес-активностите
- кръстосана връзка на контактите на различни бизнеси (напр. счетоводител на свободна практика, който предлага услугите си на множество компании)
- Лесна и удобна за управление среда
- Не изисква предварително обучение за работа
- Идентифициране на потребителя в зависимост от устройство за по-сигурна връзка
- Без съхраняване на данни локално на мобилното устройство
- Обновяване в реално време между сървъра и мобилното устройство
- „Днес“ – списък с предстоящите задачи, срещи, оферти, обаждания и др.
- Вход с име и парола в Galaxy CRM
- Работа с Galaxy CRM онлайн, в реално време
- Лесен достъп до контакти – контрагенти и физически лица
- Добавяне и обновяване на контакти
- Лесен достъп до всички дейности на потребителя
- Срещи
- Задачи
- Обаждания
- Създаване на оферти - Добавяне и обновяване на дейности и резултати по активността
- Проследяване/наблюдаване на клиенти и сътрудници
- Директни обаждания през самото приложение
- Изпращане на e-mail
Мобилни устройства за ползване със софтуера чрез апликация (само в случай че ще се ползва софтуерът на такива) със следните характеристики:
Телефон или таблет с операционна система Android или IOS, както и:
- Internet Information Server на персоналния компютър, изпълняващ функциите на сървър
- Статичен IP адрес на персоналния компютър, изпълняващ функциите на сървър
- Инсталирана апликация CRM OnTheGo на всяко от мобилните устройства, чрез които да се ползва софтуерът (апликацията се изтегля и инсталира от ПОТРЕБИТЕЛЯ от глобални електронни магазини за приложения: Google Play и App Store)
Обърнете се към вашия консултант от GLOBUL, за да разберете повече и да получите пълна информация за CRM OnTheGo.