Шефът на маркетинга на Xbox в Microsoft се мести в Roblox

Шефът на маркетинга на Xbox в Microsoft се мести в Roblox

Ръководителят на маркетинга на Xbox в Microsoft напуска компанията, за да се присъедини към платформата за игри Roblox като главен маркетинг директор в рамките на по-широко маркетингово раздвижване в производителя на конзоли, според вътрешна бележка, видяна от Ройтерс в понеделник.

Джерет Уест е контролирал създаването и провеждането на множество маркетингови кампании, включително на игри и конзоли, и е помогнал за разширяването на продуктите, като например абонаментната услуга Game Pass на Xbox, се казва в бележката на главния изпълнителен директор на Microsoft за игри Фил Спенсър.

Уест прекарва осем години в Xbox като част от отдела за маркетинг и продукти, преди да замине за Netflix и да оглави различни маркетингови екипи. Той се завърна в Microsoft през 2019 г. като главен маркетинг директор на Xbox.

По-рано този месец Microsoft проведе годишното си изложение Xbox Games Showcase, на което представи нови изцяло цифрови конзоли и трейлъри за игри, включително новото заглавие „Call of Duty“, тъй като се стреми да предизвика ентусиазма на потребителите на фона на по-широката слабост на разходите в индустрията.

Христо Манолов

Христо Манолов

Христо Манолов е част от екипа редактори на сайта. Той притежава дългогодишен опит в сферата на мобилните и компютърни технологии и е писал материали за някои от водещите сайтове за новини в България и по света.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *