|
Отговорно обслужване на клиентите |
|
GLOBUL се нарежда сред най-големите компании в България и е лидер по корпоративна отговорност и иновации на телекомуникационния пазар. Ние предлагаме на българския пазар широк спектър от услуги и продукти, които задоволяват нуждите на клиентите ни от телекомуникационни услуги.
Затова ние се грижим за взаимоотношенията си с контрагенти по цялата верига на създаване и предлагане на дадена услуга или продукт, като осъзнаваме, че етичното отношение към тях е в основата на дългосрочния ни успех като компания. Етичната конкуренция и маркетинг са толкова важни за нас, колкото удовлетвореността на клиентите ни. Вярваме, че с действията и инвестициите си, допринасяме за повишаване качеството на услугите, ограничаване на нелоялните практики и защита на принципите на пазарната икономика.
GLOBUL поставя акцент върху качественото обслужване на клиентите си по всички канали за комуникация с тях – Центъра за обслужване на клиенти, магазините и Интернет.
Изградихме стройна база данни с клиентски профили и осигурихме по-широк достъп до информация на всички служители, които имат пряк контакт с клиентите. Целта е да обслужваме всеки клиент с първото обаждане към нас – без трансфери и изчакване. Като допълнение, за всеки клиент поддържаме индивидуално изготвена най-изгодна оферта, така че да можем да му предложим най-доброто във всеки един момент.
Търсим мнението на клиента, защото то е изключително важно за нас и определя посоката ни на работа. Обратната връзка получаваме чрез проучване на удовлетвореността на клиентите от нашия Център за обслужване на клиенти, различни анкети и маркетингови проучвания.
|