GLOBUL
 
English
БИЗНЕС КЛИЕНТИ ЧАСТНИ КЛИЕНТИ MYGLOBUL
Начало
Основно съдържание
:: начало > Apple iPhone > Често задавани въпроси
 
Често задавани въпроси



 ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ ЗА iPhone

1. Какво представлява iPhone?
 
iPhone e мултифункционален телефон, обединяващ в едно iPod с широк екран, управляван чрез допир, високоскоростен достъп до интернет (през 3G или Wi-Fi), позиционираща програма, използваща GPS-приемник с A-GPS, и много други иновативни функции.
 
2. Кой произвежда iPhone?
 
iPhone се произвежда от американската компания Apple Inc.
 
3. Мога ли да деактивирам 3G/GPRS връзката, когато съм в роуминг?
 
Да, имате възможност да деактивирате 3G/GPRS връзката чрез "Settings -> General -> Network -> Data Roaming -> OFF". По подразбиране функцията е изключена.
 
4. Какво е iTunes?
 
iTunes е програмата, която се използва за синхронизиране на всички видове поддържани файлове между iPhone и вашия компютър (електронна поща, снимки, музикални и видео файлове и др.)
 
5. Какво е iTunes Store и App Store и каква е разликата?
 
iTunes Store ви дава достъп до платени и безплатни музикални и видео файлове, както и аудио книги. Тази част от iTunes Store, която ви дава достъп до приложения за вашия iPhone, се нарича App Store.

За да можете да сваляте желаното съдържание, се нуждаете от регистрация в iTunes Store. За момента при избор на България при регистрация в iTunes Store получавате достъп до App Store (приложения, игри, книги и др.), iTunes U (колекция от образователна медия) и Podcasts (поредици от видео и аудио епизоди).
 
6. Защо да се регистрирам в iTunes Store?
 
Регистрацията в iTunes ви дава достъп до платени и безплатни видео клипове, приложения, музика и други продукти. Без регистрация в iTunes Store не можете да сваляте желаното от вас съдържание, можете единствено да разглеждате.
 
7. С каква SIM карта работи iPhone?
 
iPhone 4 работи със специална Микро SIM карта. Микро SIM е SIM карта с умален размер. Повече информация за Micro SIM картата

Предходните модели iPhone - iPhone 3GS и iPhone 3G, работят със стандартен размер SIM карта.
 
8. Как да поставя SIM карта в телефона?
 
В своя стартов пакет, в който същo е вашият iPhone, ще намерите инструмент за изваждане и поставяне на вашата GLOBUL SIM карта.
 
9. Какво е необходимо, за да синхронизирам iPhone с моя компютър?
 
За да синхронизирате iPhone със съдържанието на вашия компютър, е необходимо:
  • да стартирате iTunes
  • да свържете телефона към USB порта на компютъра
  • да изберете от iTunes данните, които искате да синхронизирате с вашия телефон
Музика, видео, контакти и други данни могат да се синхронизират с повече от един компютър, но бъдете внимателни, защото можете както да добавяте данни, така и да замествате.

Системни изисквания:
  • Mac или PC компютър с USB 2.0
  • Windows 7, Windows Vista или Windows XP (SP2 или по-нов) или Mac OS X v. 10.4.11 или по-нова версия
  • Кабел за данни (включен в комплекта) за свързване на iPhone към USB 2.0 портa на компютъра
  • iTunes 10.0.1 или по-нова версия
 
10. Може ли iPhone да работи с файлове на Microsoft и на други производители?
 
Да. С iPhone могат да се преглеждат следните формати и видове документи: jpg, tiff, gif, doc, docx, htm, html, key, numbers, pages, pdf, ppt, pptx, txt, vcf, xls, xlsx.
 
11. Мога ли да използвам GPS в България?
 
Да. GPS функциите на iPhone 4, iPhone 3GS и iPhone 3G могат да се използват в България.
 
12. Какъв GPS и каква програма за позициониране използва iPhone и необходима ли е връзка с интернет?
 
iPhone има вградeн GPS приемник с A-GPS функция, но може да позиционират и според клетките на оператора. Програмата, която използват, е Google Maps и тя изисква връзка с интернет през 3G/GPRS или през Wi-Fi.
 
13. С какви абонаментни програми мога да закупя iPhone от GLOBUL?
 
Можете да закупите iPhone с абонаментни програми GLOBUL Web&Talk или GLOBUL UNITED, с които получавате неограничен мобилен интернет и много включени минути и SMS-и към мрежата на GLOBUL.
 
14. Ползвам някой от тарифните планове i250, i500, i750, 1000 и i2000. Мога ли да премина към друга абонаментна програма?
 
Да. Ако вече имате iPhone и не се нуждаете от нов, може да ползвате тарифните планове GLOBUL Web&Talk или GLOBUL UNITED.
 
15. Подходящи ли са абонаментните програми за iPhone за усилено използване на интернет?
 
Да, абонаментната програма, с която сте закупили своя iPhone от GLOBUL, включва различни по обем пакети с включени MB за мобилен интернет през мрежата на оператора.

Включените във всеки пакет MB, както и цената на MB извън пакета, важат на територията на България и през точка за достъп (APN): globul. Ако се генерира трафик в роуминг, тарифирането ще се извършва спрямо цените на съответния оператор.

Включеният пакет MB се отнася за всички приложения, които използват връзка с интернет сърфиране, e-mail, widgets и др.
 
16. Апаратите заключени ли са към мрежата на GLOBUL?
 
Да. Апаратите, закупени с абонаментни програми за iPhone или с програми GLOBUL Web&Talk, могат да се използват само със SIM карта на GLOBUL.
 
17. Как да обновя софтуера на iPhone?
 
  • Уверете се, че имате инсталиранa последната версия на софтуера iTunes и връзка към Интернет.
  • Посредством кабела за данни свържете вашия iPhone към компютъра. Препоръчително е предварително да сте изключили PIN кода на вашата SIM карта.
  • От менюто "DEVICES" изберете вашия iPhone.
  • Натиснете бутона "Check for Update".
  • Изберете опцията "Download and Install".
  • Уверете се, че телефонът е включен към компютъра през цялото време, докато трае процесът на обновяване. Можете да изключите телефона от компютъра, едва когато обновяването на софтуера приключи.
 
18. Мога ли да ползвам допълнителен пакет за данни GoWeb Unlimited с iPhone?
 
Ако сте абонат на програми i250, i500 или i750, можете да добавите допълнителен пакет за данни GoWeb Unlimited. Имайте предвид, че предоставеният трафик на максимална скорост е с най-висок приоритет и замества включените към абонаментната ви програма мегабайти.

Пакети GoWeb Unlimited не са достъпни за програми i1000, i2000, както и с абонаментни програми GLOBUL WEB & TALK.

Повече информация за пакети за данни GoWeb Unlimited
 
19. Какво е необходимо, за да ползвам услугата FaceTime?
 
Услугата FaceTime е достъпна за потребители с iPhone 4, намиращи се в Wi-Fi покритие.

За да се използва услугата е необходимо тя да бъде активирана. Това можете да направите от: General settings -> Phone -> FaceTime -> ON

При активирането на услугата, след предупреждение за възможно таксуване се изпраща автоматичен международен SMS до сървър на Apple. Потребителите се таксуват според използвания от тях тарифен план.
 


 
За контакти | Кариери | Правни изисквания | GSM и UMTS радио интерфейси Copyright © 2012 GLOBUL